Darmowy program dla systemu Android, stworzony przez MHelpdesk.
mHelpDesk to rozwiązanie do zarządzania usługami terenowymi i zarządzania relacjami z klientami (CRM), które pomaga firmom w każdym rozmiarze zarządzać relacjami z klientami, śledzić potencjalnych klientów i konta oraz automatyzować komunikację i follow-up.
Z mHelpDesk możesz połączyć się ze swoimi klientami, śledzić ich konta i potencjalnych klientów oraz zarządzać komunikacją z nimi. mHelpDesk został zaprojektowany do użytku w połączeniu z aplikacją mobilną i portalem internetowym mHelpDesk i jest kompatybilny ze wszystkim pracownikami terenowymi i biurowymi.
Jak działa mHelpDesk:
1. Połącz się ze swoimi klientami, śledź ich konta i potencjalnych klientów oraz komunikuj się z nimi.
2. Użyj naszego systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM), aby śledzić potencjalnych klientów i konta.
3. Twórz wyceny i faktury i otrzymuj płatności od razu.
4. Śledź wyceny i faktury w swoich kontach i CRM i otrzymuj płatności po wykonaniu pracy.
5. Automatyzuj follow-upy i powtarzające się prace.
6. Śledź potencjalnych klientów i konta w swoim CRM i otrzymuj powiadomienia, gdy się zmieniają.
7. Zarządzaj swoim harmonogramem i zobacz, co musisz zrobić następnie.





